081229



jag borde ta och sluta upp med att ta kort på mig själv i julgranskulor,
 men har man ingenting annat för sig så har man inte! :D


 det bara kliar i fingrarna nu , jag vill köpa ett nytt kamerahus MEN problemet är bara att det kostar så jävla mycket. jag har kanske en lösning på mitt lilla problem för antagligen ska min kära syster köpa min nuvarande kamera och därmed får jag in mer pengar att spendera på en ny!
åhh , jag är så himla sugen på en nikon d80 eller kanske prova mig på en canon .
 men nej nu borde jag hoppa i säng, ska upp tidigt (!) i morgonbitti för at åka till norrköping, och ja kanske kommer jag hem med något oväntat , hoppas jag på i alla fall :D

(stativet på bilden fick jag i julklapp av en mycket snäll tomte)

Kommentarer
Postat av: anna

hahahah så jävla snygg:D

2008-12-30 @ 18:39:39
Postat av: cian

du är så jävla het

2009-01-04 @ 14:38:05
URL: http://ciiiaan.blogspot.com
Postat av: cian

du är så jävla het

2009-01-04 @ 14:38:13
URL: http://ciiiaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0