You might be a big fish,..I might be a big fish!

jag börjar äntligen få lite julkännslor och julstämningen i lägenheten är på topp,
i alla fall om man har några tända ljus och röda och vitrandiga långkalsonger på sig.

klockan är kvart över ett,  jag sitter och myser i soffan, tittar på musikhjälpen och kan som vanligt inte sova.

i morgon är det sista skoldagen, jag tycker lover kom minst en vecka försent, för jag är redan helt död, och denna vecka har man ju inte direkt presterat bra till de sista proven.
 men det ska i alla fall bli helt underbart med några lediga veckor från skolan.

i natt / i morgon bitti kommer min käre bror hem från brasilien och därmed måste jag flytta från lägenheten och hem till ljungsbro igen, vilket inte kommer bli alldeles för spännande.
jag borde egentligen sitta uppe och vänta på honom , men jag tror inte att jag orkar.
 det blir  nog sängen i stället och kanske lyckas jag somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0