Tusen Mot En .

har precis tvättat bort all målafärg som jag hade över hela mig efter att ha målat om i min nya walk-in closet. färg överallt, på både händer & fötter och tillochmed en hel del i håret, mycket snyggt måste jag säga.

dagen har varit ett helvete.typ. iallafall i skolan, men jag struntade i sista lektionen det vill säga idrott pga min jätte onda träningsverk, och brist på ork! men i stället gick jag ner på stan med stina, hittade ett väskfynd på myrorna och tog en fika på espresso house. så jag måste säga att dagen vände och blev bra tillslut.
 
tackochlov.





Tusen mot ett
det är dina odds,
miljoner mot mig
jag vet, jag vet hur det känns

För i hela mitt liv
miljoner mot mig
så har det känts
miljoner mot mig.






Kommentarer
Postat av: stini

väldigt söt bild där på sidan!

jag vill också ha, lär mig ;)

2008-11-07 @ 15:50:19
URL: http://pancakeheart.blogg.se/
Postat av: natalie.

jag vill med ha en walk in closet :( jag kommer och snor den nån mörk novembernatt!

2008-11-12 @ 11:19:51
URL: http://mjooho.blogg.se/natalies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0