and I can't help myself, as I fall .

jag har varit nykter på dumleklubbor ett tag nu, men idag sprack det. jag åt 7 stycken till kvällsmat.
jag är beroende igen . <3

hektisk dag. lång dag i skolan och sega lektioner. när jag kom hem blev det inte direkt lugnare när det helt plötsligt började strömma in kvinnor i mitt hus. det var smyckeparty på gång, och såklart hade mamma bjudit halva sverige. ojojoj vad jag tycker det är tråkigt med smycken och ojojoj vad tanter snackar och ojojoj vad mitt huvud dunkar och värker nu. jag är helt slut, borde lägga mig och sova nu egentligen eftersom jag inte sov någonting i natt. men så kom jag på att ja juste det är boston tea party ikväll, några sekunder efter det kom jag på att nej juste, våran kanal 5 är helt död idag och jag fick varken se the voice i morse eller boston tea party ikväll. vilket i-landsproblem, det är ju faktist lite deprimerande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0