We always smiled, we hid all troubles away . didn't we, didn't we?










två studiedagar satt riktigt fint nu alltså,
förrutom att jag fick åka till skolan och jabba med dokumentären i tisdags,
 men efter det drog jag till stina mötte upp henne och johan och sen begav vi oss hem mot mig!
 det bjöds på tacos,mys,nattpromenad,te och massor av kort.
och i morse när muppara kom och väkte mig sprang jag upp ur sängen
ramlade och skrapade upp knät. så nu har jag dessvärre ett brännmärke där, men det gör inget för vad gör man inte för ett gott skratt!?
  


Kommentarer
Postat av: malina

2008-11-24 @ 19:06:14
Postat av: malina

oj, blev visst lite tomt.

men snygga bilder !! :)

2008-11-24 @ 19:06:53
URL: http://somethiingpretty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0